Art Journaling: They told me I couldn't

Die Inspiration Challenge im November war der Satz: "They told me I couldn't so I did." Ich entschloss mich, ihn genau so zu verwenden und zwar nicht auf einer "regulären" Scrapbookseite, sondern einer AJ Seite.

The inspiration challenge in November was a sentence. "They told me I couldn't so I did." which I quite liked and used as is in my AJ page.

They told me I couldn't

Dazu habe ich dann die Art Dolls von Rebecca McMeen wieder herausgeholt, und wieder habe ich dem Gesicht ein etwas weniger schmollendes Mündchen verpasst. Jetzt könnte ich wieder mit meiner Tirade anfangen über die ewig traurigen Gesichter, aber lass es mal lieber. Mehr darüber findest du hier.
 
Ich habe recht viel verschiedene Sachen hier kombiniert und auch zum Teil umgefärbt (wie z.B. Vinnie Pearces Schmetterling). Für den ge-inkten Rand habe ich eine uralte Aktion von Atomic Cupcake re-aktiviert. Das Endergebnis gefällt mir echt gut.
 
For this I dug out again Rebecca McMeen's art dolls and once more I gave her less of a pout. I could start my speech again about the ever so sad face of art dolls, but rather won't go there again.
 
I combined quite a few different products and recolored some of them (e.g. Vinnie Pearce's butterfly). The inked edge was done with a super old action from Atomic Cupcake. I really like the final result.  
 
Credits:
Misty Ink Mega pack by Tangie Baxter; 1937 Ledger by Tangie Baxter; Finn & her Closet by Rebecca McMeen; M3 October 2016, TLP collab; M3 November 2016, TLP collab; M3 May 2017 - Renew Carefree Bliss, TLP collab; M3 January 2016, TLP collab; Impressionist Transfers 1 by Vinnie Pearce; Inked edge action from Atomic Cupcake.
Fonts: SeaSalt-Regular

Keine Kommentare: