DYD 2017 - Album Cover

Der Dezember ist in aller Munde. Viele planen, bereiten vor und überlegen, was für ein Album sie dieses Jahr machen wollen. Ich habe meine Pläne - wie üblich - wieder einmal völlig über den Haufen geschmissen. Erst wollte ich ein 6x8 Album machen und hatte schon das Cover fertig:

Everybody is talking about Document your December. Many plan, prepare and think about what sort of album they would like to create this year. I have thrown all my plans - as usual - into the wind again. First I wanted to do a 6x8 album and already had the cover finished:


DYD 2017 Cover 1
 
Credits:  2017 cover starter numbers by Scrapping with Liz; Storyteller Dec 2016 by Just Jaimee; Stunning Stitches no. 5 by Pink Reptile Designs; Fonts: BarbaraScript
 
Aber dann habe ich es mir anders überlegt. Stattdessen benutze ich nun ein 12x12 Template Album von Anita und Kim Broedelet, das ich mir letztes Jahr eigentlich für mein Gardasee Album gekauft (und dann nie benutzt) hatte.
Farbschema wird dann traditionell grün, rot, schwarz, beige/gold - und dafür habe ich mir zusätzlich zu den Millionen Sachen, die ich eh schon habe, das entzückende Farmhouse Christmas (Papier, Elemente, Journaling Karten, Wordart) von Mommyish gekauft. Da konnte ich echt nicht widerstehen.
 
Das Cover ist fertig:
 
But then I changed my mind. Instead I am now using a 12x12 template album by Anita and Kim Broedelet that I bought last year for my Lake Garda album (and then never used).
The colour scheme will be the traditional green, red, black, beige/gold - and for that I bought the adorable Farmhouse Christmas from Mommyish (paper, elements, journaling cards, wordart). I couldn't resist, even though I already have a million of other suitable products.
 
This is the cover:
 
DYD 2017 Cover 2
 
Credits:  2017 cover starter numbers freebie by Scrapping with Liz;  FaLaLa Seasons greetings papers and elements by Pink Reptile Designs
 Fonts: EvelethCleanRegular,BarbaraScript
 

Dokumentierst du deinen Dezember? Und wenn ja, wie?

Keine Kommentare: